Главная » Нужные советы » Таргетована реклама у соцмережах
Таргетована реклама у соцмережах
Отже, сьогодні мова піде про таргетинг — один із найбільш точних і «прицільних» рекламних форматів. Він дозволяє уникнути нецільових показів реклами та дійсно ефективно оптимізувати рекламні бюджети.
Ма розповімо, як працює таргетована реклама, у чому основні переваги таргетованої реклами та її недоліки, для якого бізнесу вона підходить, як використовувати її на різних майданчиках. Буде цікаво та корисно!
У середньому одна людина проводить у соцмережах 2,5 години на день. Більшість аудиторії — віком від 22 до 33 років, дохід — середній і від середнього. Найдоросліші користувачі сидять в Телеграм, молодші віддають перевагу в TikTok.
Таргетинг допомагає точно знайти цільову аудиторію та показати їй свою пропозицію. Це ефективний спосіб реклами в інтернеті, якщо ви продаєте такі продукти чи послуги:
— Товари повсякденного та імпульсного попиту із невисоким середнім чеком — одяг, косметику, подарунки, продукти харчування, хендмейд, біжутерію.
- Фінансові послуги - кредити, страховки.
- Інфопродукти - навчальні курси, вебінари.
— Локальний бізнес — ресторани, приватні дитсадки, фітнес-центри.
— Онлайн-сервіси, ігри та програми.
- Туристичні послуги.
- Заходи - виставки, концерти, кіно.
Складніше просувати в соцмережах нерухомість, B2B та вузькоспеціалізовані продукти.
Рекомендації з нашого сайту, переглянте відео тренінги управління відділом продажів від компанії NBC.UA, а також, відео тренінг Тайм менеджмент та Принципи Делегування, проводить Наталія Дегтярьова, спікер, психолог...
Скільки користувачів є у соціальних мережах
*** Плюси. Через соцмережі можна вийти на масову аудиторію та отримати велику притоку трафіку на свій сайт або в паблік. Зручно сегментувати аудиторію за статтю, віком, рівнем доходів, соціальним станом та інтересами. Просто взаємодіяти із клієнтами: відповідати на запитання, відпрацьовувати заперечення, обговорювати умови.
*** Мінуси. У кожного майданчика свої вимоги до реклами — якщо їх не дотримуватись, модератори відхилять кампанію. Потрібно розбиратися в налаштуваннях, щоб не змарнувати гроші. Згодом аудиторія перестає реагувати на рекламу та кількість звернень знижується, тому потрібно регулярно оновлювати налаштування та креативи.
Реклама у Telegram
22% рекламодавців вважають, що просування через Telegram стало для них найефективнішим способом реклами в інтернеті. Продавати можна все від букетів до бізнес-консалтингу.
Месенджер користується понад 35 млн осіб, вік — від 18 до 34 років. Користувачі працюють в IT-сфері, виробництві, торгівлі, маркетингу, освіті та сфері послуг, тому знайти клієнтів можна для будь-якого бізнесу з аналогічною цільовою аудиторією.
Яку рекламу запустити, щоб був ефект:
- Вибирайте контекстну пошукову рекламу для продажу товарів та послуг гарячої аудиторії, яка готова купити зараз.
- Контекстну рекламу в мережах, якщо просуваєте товари відкладеного попиту – меблі, побутову техніку, нерухомість, автомобілі – на теплу аудиторію.
- E-mail-маркетинг, щоб провести потенційного клієнта по всій вирві продажів, від першого контакту до угоди, і мотивувати його на повторні покупки.
- Рекламу в соцмережах, якщо пропонуєте недорогі товари, надаєте послуги онлайн, ведете місцевий бізнес або продаєте емоції - подорожі та концерти.
- Рекламу в Telegram, якщо вашим клієнтам від 18 до 34 років сайт адаптований під мобільний трафік, а ви хочете охопити користувачів месенджера.
- Інфлюєнс-маркетинг для демонстрації новинок, підвищення лояльності до бренду та збору зворотного зв'язку.
Кому підходить таргетована реклама?
Таргетована реклама в соціальних мережах – універсальний інструмент для просування практично у будь-яких сферах бізнесу. Особливо добре таргет реклама себе зарекомендувала у розкручуванні інтернет-магазинів, семінарів, коучів, громадських закладів, спортивних установ, організацій із б'юті-сфери та ін.
Різні види таргетингу активно використовують блогери та лідери думок для просування своїх облікових записів. І, варто визнати, результати вражають.
Менш ефективний таргентинг у просуванні продуктів B2B-сегменту, а також вузькоспеціалізованої продукції. Можна визначити просту закономірність: що менше ваша ЦА, то менш ефективним буде таргетинг . Це правило працює і в зворотному порядку: чим ЦА більше, тим таргетинг ефективніше.