Sapfo
Sapfo телефоны



Главная  »  Женские хитрости  »  Як правильно подати себе і справити гарне враження

Як правильно подати себе і справити гарне враження


Перше враження в будь-якій сфері дуже важливе, адже часто від цього залежить, чи отримаєте ви нову роботу, чи домовитеся про партнерство, чи додайте в коло своїх знайомих цікаву та корисну людину. Необхідно вміти грамотно та ефективно представлятися перед іншими людьми. Завдяки позитивному першому враженню ми впливаємо на людей так, як нам це потрібно, і найкращим способом досягнення цього є самопрезентація.

Що таке самопрезентація
Самопрезентація – це уявлення себе іншим людям. Ви - оповідача, і у ваших силах справити потрібне вам враження на слухачів або читачів. Найчастіше люди не готові до питань про себе: хтось через невпевненість, хтось загалом людина закрита, тому простіше заздалегідь продумати, як уявити себе, щоб справити на людей потрібне враження. А ось як це зробити правильно, розбиратимемося далі.

Навіщо потрібна самопрезентація під час влаштування працювати
З необхідністю презентувати себе ми стикаємося щоразу, коли проходимо співбесіду на роботу. Причому самопрезентація при працевлаштуванні потрібна на всіх етапах відбору: від резюме до особистої співбесіди. Перед працевлаштуванням роботодавцю важливо зрозуміти, який досвід у нас є за плечима, які навички ми маємо, які в нас цінності — це допомагає зробити грамотна самопрезентація на співбесіді.

Вирізняють кілька форм самопрезентації при працевлаштуванні працювати: опосередковану і безпосередню.

Опосередкована самопрезентація – це набір допоміжних інструментів уявлення себе. Серед них: резюме, портфоліо, участь у телефонних інтерв'ю та онлайн-співбесідах. Така самопрезентація найактуальніша на перших етапах відбору.

Безпосередня самопрезентація - це вербальне спілкування, тобто прямий діалог з людиною, на яку вам необхідно справити позитивне враження. Наприклад, під час ділових зустрічей та особистих співбесід. Саме тому тут упор робиться на особисті якості, переваги та професійні навички.

Види самопрезентації
Щоб бути затребуваним спеціалістом у своїй сфері, важливо освоїти основні види самопрезентації: резюме, телефонного інтерв'ю, співбесіду.
 Також пропонуємо - відео корпоративні тренінги з продажу, а також, відео тренінги активні продажі, нові, креативні технології

Самопрезентація у резюме
Перший дотик роботодавця з нами — наше резюме, тому його структура має бути максимально грамотною та продуманою, а зміст — корисним та релевантним. Не забудьте написати про свої професійні навички та досягнення. Додайте до свого резюме індивідуальність та щирість — так ви «зачепите» роботодавця та виділитеся серед аблонних анкет.

Самопрезентація для телефонного інтерв'ю

Для багатьох спілкуватися по телефону справжній стрес, але в такому вигляді співбесіди є свої переваги. Ви знаходитесь в комфортній обстановці, не бачите співрозмовника і можете користуватися підказками. Такий вид самопрезентації вимагає роботи над тональністю мови, дикцією, грамотним формулюванням питань та вмінням слухати.

Самопрезентація для особистої співбесіди

Такий вид самоподання потребує максимальної підготовки. Необхідно не тільки продумати розповідь про себе та відповіді на запитання, а й як тримати себе перед співрозмовником, хто має першим розпочати бесіду, скільки питань доречно поставити роботодавцю та якими ці питання будуть. Важливо не запізнюватися, бути спокійним, чітко відповідати на запитання ейчара та уточнити, коли можна буде отримати зворотний зв'язок.

План ділової самопрезентації
Ділова самопрезентація - це не завчена розповідь, а вміння відчувати, що саме і для кого ви кажете, в якій ситуації та з якою метою. Усвідомлюючи контекст, можна впевнено змінювати заготовлений шаблон свого оповідання та адаптувати його під конкретну ситуацію. Ось зразковий план:

Вступ. Уявіть і дивіться співрозмовнику в очі.

Розповідь про себе. Озвучте вік, сімейний стан, освіту та досвід роботи. Більший наголос варто робити на цифри та факти, які підтверджують ваш професіоналізм та досвід.

Переваги. Розкажіть, чим вас зацікавила саме ця компанія, яку користь ви можете принести їй і в чому ваша головна відмінність від конкурентів.

Не забудьте згадати у своїй промові свої найзначніші досягнення, про конкретні навички, які ви зможете застосовувати в роботі, і про особисті якості — достатньо буде виділити два найголовніші, які мають вагу у вашій професії.

*** Висновок
  Навичка самопрезентації — неймовірно важливе вміння у будь-якій ситуації: і в неформальній обстановці, коли ви уявляєтеся новим людям, і під час ділової зустрічі чи співбесіди. Заздалегідь підготовлена і підібрана під контекст розповідь про себе — вірний спосіб викликати позитивні емоції у співрозмовника і справити гарне та вигідне для себе враження.

P/S: пропонуємо статті з нашого сайту - як поводитися з людьми, які вас принижують? Також, як знайти хорошого чоловіка, в наш час? І така цікава стаття, Головний секрет щасливих стосунків, поради психолога.





 

© 2009 - 20 Женский образовательный клуб "Сапфо"
Tel.: +38 (044) 237-90-05
Mail: info@sapfo.com.ua
Веб-студия NewHost - создание сайтов