Sapfo
Sapfo телефоны



Главная  »  Женщина и деньги  »  Ідея бізнесу для жінок: як відкрити кафе у своєму місті?

Ідея бізнесу для жінок: як відкрити кафе у своєму місті?


Якщо великими ресторанами частіше володіють і керують чоловіки, то організація невеликих сімейних кафе, кав'ярень, кафе-кондитерських традиційно краще вдається жінкам. Вони добиваються у своїх закладах затишку, смачної кухні, що утихомирює атмосфери і не забувають про комерційний бік бізнесу: за статистикою, відкриті жінками кафе працюють на три-чотири роки довше, ніж чоловічі проекти такого формату. Розповідаємо, як жінці відкрити кафе у своєму місті.

Чому жінки відкривають своє кафе?
Ідею відкрити кафе втілюють у життя юні дівчата та освічені жінки з великих та малих міст, а також із сіл та сіл. Багато хто наважується розпочати бізнес у сфері громадського харчування, перебуваючи у декреті, коли з'являється час переоцінити свою кар'єру, розставити нові пріоритети.

                                           Причини відкрити бізнес у сфері громадського харчування:
1. Досвід
Підприємець може отримати досвід практичної роботи у закладі громадського харчування як найнятий співробітник. Працюючи на кухні чи в управлінській команді кафе чи ресторану, вона знає ринок, тренди, переваги клієнтів, обзаводиться контактами постачальників продуктів, професійного обладнання системи громадського харчування, напрацьовує зв'язки з талановитими адміністраторами, кухарями, баристами. Сформувавши оригінальну бізнес-ідею власного закладу, завдяки знайомствам жінка може швидко зібрати команду.

2. Монетизація хобі
Сотні жінок стали підприємницями та відкрили свої кафе після того, як їх випечені на домашній кухні торти та тістечка отримали визнання не лише друзів та знайомих, а й комерційних замовників. Після того як кількість замовлень через сторінку в інтернеті стає занадто великою, щоб справлятися з ними поодинці, жінка замислюється про перенесення домашнього бізнесу на професійний майданчик, наймання помічників, розширення асортименту. Рішенням, як правило, стає кафе з авторською кулінарією. Цей шлях дозволяє відкрити бізнес із мінімальними вкладеннями, оскільки більшість функцій його власниця виконує самостійно.

3. Купівля готового малого бізнесу
Для такого входу в індустрію громадського харчування жінка-підприємниця може сама не мати кулінарних талантів, але повинна добре представляти бізнес-процеси та тренди в галузі. Як правило, продають кафе, інтерес відвідувачів до якого почав слабшати, а отже, доведеться оновлювати його концепцію, інтер'єр, меню. Ідеї нової господарки може вдихнути свіже дихання у готовий бізнес.
Для вас, пропонуємо переглянути онлайн корпоративний тренінг з продажу, а також і відео тренінг Спеціаліст з продажу на всі 100%

4. Франшиза
Сьогодні на ринку представлені десятки пропозицій у цій галузі: є варіанти маленьких затишних кав'ярень, динамічних молодіжних антикафе, в яких відвідувачі платять за час перебування, а не за кількість випитих напоїв та з'їдених сендвічів, кафе національної кухні на 20-30 місць у залі. Власники франшизи репрезентують готовий гід з ведення бізнесу, забезпечують знижку у постачальників кухонного обладнання та продуктів, навіть самі сплачують авторські внески за музику, що звучить у мережі кафе. Купивши франшизу, можна розпочати бізнес майже без вкладень, а потім напрацювавши досвід у сфері послуг, відкрити і власний заклад.

                                                          Тренди у сфері кафе, кав'ярень та кондитерських у  цьому та наступному році році
Дизайн
Після локдауну,  власники кафе відзначають, що дизайн став мати більше значення в популярності кафе. За час "ув'язнення" у квартирах люди настільки втомилися від так званих домашніх інтер'єрів, що почали уникати традиційних затишних кафе з диванами, торшерами та бежевими стінами. Щоб залучити відвідувачів у цьому року, ймовірно, у наступному році, інтер'єр кафе має бути фантазійним, театральним, наповненим безліччю цікавих деталей.

Якщо кафе з вираженою національною кухнею можуть використати етнічний стиль, то заклади з нейтрально-європейським меню можуть обіграти стиль популярного фільму, літературного твору та іншої епохи. Так, якщо ще кілька років тому естетика лицарських романів для інтер'єру кафе видалася б надмірною, то сьогодні вона потрапить до очікувань публіки.

Класичні рецепти
Незважаючи на тренд на екопродукти та ЗОЖ, у сфері громадського харчування, як і раніше, популярні «шкідливі» смажені та жирні страви. Начебто заходячи в кафе, люди кажуть собі: "Вівсянку я і вдома зварю, але я заслужив побалувати себе соковитим стейком, пончиками у фритюрі або шматком торта з олійним кремом".

Власникам кафе варто залишити в меню поряд із поживними, але легкими стравами кілька спокусливих «шкідливих» пропозицій. І треба пам'ятати, що кафе-бургерні трохи знизили виторг у порівнянні з серединою 2010-х, але все ще сповнені відвідувачів.

Залежність від локації
Концепція кафе має узгоджуватися з його розташуванням. Заклади з національними кухнями, японська, в'єтнамська, мексиканська, грузинська або азербайджанська, більш затребувані в діловому центрі великого або малого міста. Люди, які працюють тут, є гроші на регулярне харчування в кафе, а цікавість змусить їх спробувати всі кулінарні пропозиції, які є в районі.

У спальному районі місцеві жителі прийдуть продегустувати екзотичну кухню один раз, але є чахохбілі, том-ям або пянсі щодня не будуть. А кафе потрібен щоденний виторг. У спальних районах успішними стають кафе з домашньою кухнею, вигідними пропозиціями сніданків та пізніх бранчів, з можливістю взяти готові страви навинос із привабливою знижкою. Сюди приходять у вихідні всією сім'єю, щоб уникнути стояння біля плити, забігають увечері втомленими, щоб взяти другі страви, салати і навіть супи і не стояти біля плити після важкого робочого дня.





 

© 2009 - 20 Женский образовательный клуб "Сапфо"
Tel.: +38 (044) 237-90-05
Mail: info@sapfo.com.ua
Веб-студия NewHost - создание сайтов